Dear Followers :)

Tuesday, March 22, 2011

I am not , so you , please don't


Assalamualaikum :D

Phew~~! Hihi . Am relieved . Sangat-sangat . Tadi dah lepas exam hafazan dan bacaan al-Quran . Hopefully , InsyaAllah this one akan sedekah banyak markah untuk carry mark . InsyaAllah :) Rasanya aku dah buat yang terbaik , dan nampaknya MACAM ustazah puas hati .

By the way , ustazah akan mengakhiri zaman bujangnya kurang daripada seminggu nie . Hehe . Semoga perkahwinan ustazah dirahmati Allah dan semoga dipermudahkan segala urusanmu . Amiiin :')

(cerita pasal kahwin , aku pula terasa mcm nak kahwin . HAHA lambat lagi okay , dayah ? :P)

My life ? Ahaa . Macam tue la juga . Top news , aku dah malas nak fikir apa-apa . Que sera sera . As my friend said , biarlah , mungkin setiap apa yang berlaku ada hikmahnya . Oh sebenarnya bukan mungkin , tapi MEMANG ada hikmah pun . Cuma , belum nampak je lagi apa hikmahnya . Suatu hari nanti kot . Wallahualam .

Biar la apa orang nak kata pun kan ? Kita hidup bukan untuk diorang , tapi untuk kita sendiri . Setiap apa yang kita buat , bukan diorang yang tanggung pun , tapi kita sendiri . Biarlah orang nampak kita nie jahat ke , kejam ke , what so ever , yang penting kita kenal diri kita sendiri . Diorang bukannya hidup dengan kita since kita kecil pun . Kalau aku kebulur , bukannya diorang pun yang tolong bagi makan . Kalau aku susah hati , bukannya diorang pun yang tolong aku . Kasi menyemak lagi tue mungkin ade la kot . Pfft ! Get off lah loser . Dan , asalkan kita tak ganggu life orang lain , cukup berbaloi-baloi la tue . Ye dakkk ?


Kalau nak fikir apa yg org cakap , memang masalah kita takkan selesai . Kan ? :D
So , WHATEVERRRR LOSERRRR ~~! WHAT-A-BER!

Oh hey ! Awak nie H.A , saya still tunggu awak okay . Fullstop . :) Semoga awak cepat sembuh ♥

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment