Dear Followers :)

Saturday, March 12, 2011

The worst morning greeting :'(

"YA ALLAH , Kau sembuhkanlah dia segera . Kau lindungilah dia daripada sebarang kecelakaan . Amiiin"

Assalamualaikum :'(

Mcm biasa , kalau aku kat ruma , aku tak off laptop & aku tak offline pun FB . Dan aku tidur .
Pagi tadi aku bangun , ada satu notification from zira , telling me this :

"Kak. Ada bad news. Am2 masuk wad kemarin tengahari! Cedera time bertugas di luar. :'( . Zira out dulu cuz guna hf ja nie. Kelam kabut sangat! "

And I was like OH MY GODDDDD !!!!! :'( :'( :'(

♥ , mcm mana bole jadi mcm tue ? u're making me worried tahu tak ? Kalau ikutkan hati , nak je aku terbang pergi cari kau sekarang nie jugak ! Nasib baik aku bukan Doraemon . Hmmm . Doraemon , please ... Aku nak pinjam pintu ajaib kau , sekejapppppp je :/
(oh, doraemon dah mati kena tsunami!)

ARGH !

Zira , thanks for the info by the way . Please keep me up to date ye dik ?

Hopefully nothing serious happened to you , ♥ :'(




awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment