Dear Followers :)

Friday, March 11, 2011

Jangan salahkan syaitonnirajim semata


OPS ALAMAK !

Aha , ini bukan aku . Tapi , hampir laa .. Lagi teruk kot ?
And yeah , I'm worried bout this problem :/

Bila aku cakap nak diet , mesti ade je hasut aku suro makan . Especially encik nafsu . Bersungguh-sungguh betul beliau menggoda aku . Bila aku nak diet , macam-macam dugaan datang . Rasa nak makan roti nan , rasa nak makan kepsi , rasa nak makan itu la , ini la . Haihhh ==' (mengeluh sekejap) Astaghfirullah al azim , tak baiknya mengeluh kan ?

Actually pasal diet nie aku dah penah cerita kat sini . Ade la beberapa bulan yg lepas kalo tak silap . Ecehhh yaya , konon seriously on diet . Tapi , hampeh sungguh niat sucimu itu . Kasihan incik boggie beta , terpaksa mendengar dan melayan bebelan beta ini sekali lagi . Huhu -_-

Hello hello hello , cek nurul ! (ya ya ya , hello . apa mau?)

OK , ITU BANGANG .

Come on la yaya , sedar la sikit keadaan kau tue dah semakin nazak naudzubillah . Tak reti-reti nak strict sikit ke ? Kalo nak makan tue , tak reti nak ingat dunia ke ? Haish . Diet nie bukan sbb nak cantik je , kesihatan kau tue ha yg penting , reti ?

(Nie sume salah syaitonnirajim lah okayyyyy . I HATE YOU THE MOST LAH SYAITONNIRAJIM. NYAH KAU DARI SINI !)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment