Dear Followers :)

Wednesday, March 30, 2011

Pada suatu malam 30 Mac 2011


Assalamualaikum ,

Nak cerita SIKIT pasal Dinner Ko-Kurikulum nie :')


Depan : Yaya
Tengah : Yana
Belakang : Eka

Start pukul 8.00 malam , tapi pukul 7 lebih aku still update blog . Entry sebelum nie ha , aku buat dengan sepantas mungkin lah . Bukan sebab takde masa lain aku nak buat , tapi sebab aku rasa aku terlalu perlu untuk meluahkan .

Malam ini aku sedikit kurang keyakinan diri . Entahlah kenapa , aku pun taktahu :/

Nak dijadikan al-kisah , suatu ketika itu ada cabutan bertuah . Konon macam ada instinct lah nie , aku bermonolog "kalau aku dapat , aku taknak bangun" . Satu saat , dua saat , tiga saat , tiba-tiba si pengacara sebut "dua lapan empat" . Hihi . Seperti yang aku dah monologkan , aku taknak bangun . Aku kurang keyakinan diri . Tambah lagi aku malas nak berjalan ke depan . Lalu aku biarkan ia berlalu begitu saja .

Rugi ? Hm tak sangat kot . Bedah (bukan nama sebenar) jealous sebab aku asyik disebut sebagai si bertuah je . Haha . Last sem masa majlis Ihya' Ramadhan pun aku dapat juga , sebagai insan barakah :') Bertuah tak aku ? Bertuah kan ? Haha , perasan sedikit di sini :P

Overall , dinner tue biasa je . Not so good , not so bad =='


Oh ya , lupa aku nak cakap . Masa permulaan makan malam tadi , ada persembahan silat gayung . Tiba-tiba aku jadi rindu . Rindu zaman sekolah dulu . Rindu nak buat persembahan kat padang yang berpasir tue masa hari sukan . Rindu nak buat persembahan menyambut tetamu masa hari guru , hari PIBG . Rindu nak buat Bunga Tanjung . Rindu nak buat "elak tangkap pukul" . Rindu nak buat Pecahan 10 . Ahhhh aku rindu :/

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment