Dear Followers :)

Wednesday, May 25, 2011

Apa lagi yang perlu aku minta?

Assalamualaikum :')

Alhamdulillah . Taktahu nak kata this is above or below my expectation . Semua pun Tuhan yang tentukan . Whatever it is , syukur sepuluh juta kali syukur aku panjatkan ke hadrat Illahi . InsyaAllah will do better next time .



Anywayss , result aku menurun seh ==' And I expected that pun sebenarnya . Subject yang aku bajet boleh score dapat A+ , aku dapat A je . Subject yang aku target lulus cukup makan atau nak sedap sikit at least dapat B , aku dapat A- . Errr , kira okay lah kot kan ?

What else could I ask for ? Bersyukur sangat lah kan . Harapnya sampai graduate pun , cikgu tak akan ajar aku huruf lain selain yang satu itu . Tak akan ada huruf lain yang boleh mencacatkan pandangan aku setiap kali aku log in student portal . InsyaAllah . Amiiin .

Ya , aku mengaku sem nie aku agak terejal dan nakal . Betul la eh orang kata nombor dua nie macam nakal sikit ?

Pernah kan dengar orang-orang tua kata anak kedua nie nakal . Ya , agak laaa . Kakak aku tue nakal sikit . Kahkah :P

Time sekolah menengah , form two aku memang nakal . See , dua jugak ?

Then , sem dua nie pun aku agak nakal . Atau erti kata lain , terejal , masuk air . Apa-apa jelah perkataan yang terlintas kat fikiran korang . Lagipun , sem dua nie lah macam-macam masalah melanda bagaikan banjir tsunami yang tiada belas kasihan memuntahkan segala isinya tanpa banyak berfikir .

So , aku kira memang layak pun result aku menurun . Jangan nak cakap banyak-banyaklah , ini semua takdir . Terima la dengan hati yang ikhlas dan redha . Betul tak ?

Terima kasih , Tuhan . Lepas aku lalui macam-macam ujian , Kau beri pula aku nikmat satu demi satu . Terima kasih banyak-banyak . Betullah setiap yang berlaku ada hikmahnya . Serious betul , tak tipu .



Anywayss , tahniah kawan-kawan semua . Tahniah , tahniah dan tahniah . We did our best , so terimalah grand prize daripada Allah nie . Walau apa pun , kalau ada yang rasa kurang sana sini , this is not the end of our lives , so keep on living and keep on working hard . We always have a room of improvement . Jadi , jangan sia-siakan dan paling penting , bersyukur .

Terima kasih mama & ayah untuk doa-doamu .
Terima kasih lecturers untuk kesabaran dan ilmu-ilmu kalian .
Dan yang paling penting , terima kasih Allah atas nikmatMu ini .
Terima kasih :')

Alhamdulillah :') Will do better next time , InsyaAllah . Amiin~

********
Eh hei kali nie aku dapat share happiness aku nie dengan dia . Seronoknya :D

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. syukur alhamdulillah ea.
    not all we want will be come true.
    Allah akan menguji hambanya & ingat dia xkan turunkn ujian yg kite xmampu tanggung.
    anyway congrat again :)

    ReplyDelete
  2. Betul tue kak , syukur alhamdulillah . Terima kasih :)

    ReplyDelete