Dear Followers :)

Monday, May 9, 2011

With my full respect , I say goodbye

Assalamualaikum ,

FYI , I've been blocked by somebody yang dah banyak tolong aku . Yes , I don't know her . I admit it . Mungkin aku annoying kot , that's why dia block aku .

Suatu masa dulu , aicehh macam dah lama sangat je :P , mula-mula skali dia block aku kat blog . Ya aku faham , mungkin itu privacy dia . Aku nie pula banyak mengomen , konon nak tunjuk care , tapi agaknya dia rasa aku menyibuk kot . Huhu . Masa tue sentap sikit je lah kan , aku nie bukan siapa-siapa pun , so kalau dia buat macam tue pun , aku takde hak nak persoalkan .

Then , baru-baru nie aku cari FB dia , dah takde . Tapi bila aku cari guna account kawan aku , ade pula . So , maksudnya kat FB pun dia block aku juga . Dik , akak ade buat salah kat awak ke? Hmm -___- Ok lah , untuk sedapkan hati sendiri , mungkin tahun nie dia nak SPM , so dia taknak aku kacau dia untuk tanya benda-benda yg tak penting kot . Dia nak fokus kat study dia , aku nie dah menyebabkan banyak sangat distraction kot . Entahlah . I got no idea about this .

Kalau tak silap , abang dia pun kena block . And lepas tue , aku cuba cari guna account adik-adik aku pun dah tak jumpa . Dia taknak orang jumpa dia dekat FB kot . Ke tue namanya dia deactivate account ? Hari-hari kot aku cuba cari dia dekat FB . Er , entahlah . Aku kurang faham bab-bab nie .

The worst is , semalam aku mimpi . Aku mimpi dia lah . Dah lah yaya , jangan fikir sangat . Dia ada life dia sendiri , let her be . Okay ?

Thus , with my full respect towards you , I am here , saying sorry for disturbing you and stealing your precious time all these while . I am truly sorry . If ever you read this , I hope you forgive me . I never intended to bother your matters . I love you :')

I'm sorry . Bukan nak mengada bagitau satu dunia . Cuma bila dah sampai termimpi-mimpi , rasa macam dah teruk sangat memendam . So I just need to tell my diary , and it will stop here . Goodbye and take care .

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. adoii hang pikir sgt nie. haha. kalau aku yg block hang baru hang tahu mcmane. :P

    ReplyDelete