Dear Followers :)

Tuesday, May 24, 2011

Dah pakai Head & Shoulder pun masih kusut lagi

Assalamualaikum

Kusut di kepala nie terlalu kusut , sampai aku sendiri taktahu macam mana nak rungkaikan . Sangat kusut !

Aku tahu Head & Shoulder takboleh membantu . Aku tahu Rejoice 'guna jari pun boleh' tak mampu bantu aku juga .

Then ?

Aku terlalu kusut . Aku taknak berprasangka buruk . Aku taknak ikhlas aku lenyap . Aku taknak , tidak hendak sama sekali .

Janganlah fikir orang itu nak ambil kesempatan . Mungkin dia betul-betul perlukan bantuan .
Bila orang susah , aku perlu tolong kan ? Bila nak tolong , kita kena ikhlas kan ? Then , macam mana ?

Aku kusut . Takut nak fikir keadaan masa depan . Harapnya semua baik-baik je . Harapnya keadaan tak bertambah buruk .

Argh ! Biarlah aku ikut apa kata takdir .

**********
H.A , aku ingin kongsi kekusutan aku nie dengan kau . Imissyou .

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment