Dear Followers :)

Sunday, May 22, 2011

Kalau kau tampar aku sekarang pun , aku akan tetap tersenyum

Assalamualaikum :)

Title takbole blah kan ? Haha

Sorry , rasanya takbole nak menaip dengan elok nie . Rasa lainnnn sangat . Jantung nie dari tadi dup dap dup dap laju gila . Takboleh nak berhenti senyum pula tue . Haha

Tadi lepas tolong mama masak , terus je online FB . First thing yang aku nampak dekat home ialah status dia . Kahkah . Lainn gilaaa . Kau nie H.A , membawa perubahan yang sangat buat aku tergamam lah . Speechless habis .

First sekali yang aku nampak , dia dah tukar nama FB . Tujuh bulan kitorang ber-FB , dia guna nama 'Aq Encik Akaun' je . Sekali tadi dia dah tukar dahhh . Nervous habis aku , taktau nak kata apa . Haha

Second , profile picture dia pun dah lain ! Oh myyyyyyy , seriously jantung aku dah bergegar nie . Hahahaha . Nervous tahap tak ingat dah nie weh .

Aku macam dah tak kenal tauu mula-mula . Haha . Nasib baik nama kau tue aku dah pahat elok-elok dalam ingatan aku nie . Cara dia menaip pun aku dah kenal sangat :)

Tolong . Tolong aku . Aku dah kritikal nie . Aku sekarang dalam ICU . Ehemm , Infection Cinta of You . Wink wink ;)

Perut yang rasa lapar tadi pun tiba-tiba rasa macam dah kenyang gila untuk sepuluh hari . Hahaha ! :P

H.A , kau dah buat kesalahan besar tau ! Kau dah buat jenayah yang paling berat tau . Hm . Sampai hati kau curi organ paling penting dalam tubuh aku nie . Kau dah curi hati aku ! Polis kata kau kena denda penjara seumur hidup . Nak duduk dalam penjara aku tak ? Hahahahahaha :P

Lastly but not leastly , aku sayang kau sampai bila-bila dengan izin Tuhan . Take care ! :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment