Dear Followers :)

Friday, May 20, 2011

It's been seven months ♥ :)

Assalamualaikum :)

Today is 20th May 2011 . Oh there's nothing important pun about the date . It's just the number 20 yang aku nak highlight-kan kat sini :)

H.A , just in case you remember , it's been 7 months tau since we first met each other on Facebook :) Remember 20.10.2010 ? :D

ada tyme x men komen2 ? smntara diriku mc on9 nie~ ahahaa
October 20, 2010 at 2:47pm · · · See Friendship
    • Nurul Hidayah Khairudin ahaha .gile la ayat dye . hee bole je , no biggie :D
      October 20, 2010 at 2:49pm ·
    • Rahsia :P
      dunia nie kekurangan wa owg2 puitis~ so, ehemm~!
      ahaa! sja je nie : )
      well, study g ker? mlas nk tgk area info, bek tnya trus ~ xD
      October 20, 2010 at 2:50pm ·
    • Nurul Hidayah Khairudin haha . alright then , jom la jadi puitis . hee . emm yeah , study lagi . next week final exam dahh . hbu ? study lagi ?
      October 20, 2010 at 2:52pm ·
    • Rahsia :P aq keje dh~ mat karen : ))
      bertrima kc lar ngan aw umah korank da sumber elektrik hahha XD
      owh, kusus ape? : ))
      gud luck then!
      October 20, 2010 at 2:53pm ·
    • Nurul Hidayah Khairudin haha . nak kena ke berterima kasih kat kaw ? mcm takpayah je bole takk ? huhu . dip in banking je . ahh thanks a lot :D nervous doe ..
      October 20, 2010 at 2:56pm ·
    • Rahsia :P ahaha~ ada lar aku serang pendawaian umah koe nie xD
      aduhh, rumit tue ~
      October 20, 2010 at 2:57pm ·
    • Nurul Hidayah Khairudin mak aihh , tragis betul cite kaw ni . haha . dh brp lama kaw keje jadi mat karen ke ?
      October 20, 2010 at 3:02pm ·
    • Rahsia :P ‎2 tahun~ kira *fresh* lg arr~
      hehee . . kay lar.
      aq nk out dh~ bwt btul2 exam tue : ))
      keep in touchie~
      October 20, 2010 at 3:04pm ·
    • Nurul Hidayah Khairudin ohh okay , kaw pun keje elok2 eh . thanks btw . k no biggie , take care :D
      October 20, 2010 at 3:05pm ·

Nama Facebook dia aku tukarkan . Kalau sape yang tahu tue , untung laaaaa :P

See the date ? So , nie sebenarnya conversation first kitorang . Memang dari dulu pun dia tak pernah online lama-lama macam aku nie . His life must be very busy kot ? Hehe . Lagipun adik dia pernah cakap , dia tak interested kot dalam social networks bagai nie . Wallahualam .

Untuk baca blog aku nie pun , aku rasa macam tak mungkin je dia buat kan . Kalau dah FB pun tak sampai sejam , stay lama-lama kat blog memang tak ah . Kan ? Hehe

Nak tahu tak , setiap kali kalau kitorang ter-online sama-sama kan , aku rasa sangaaaat excited tau . The worst is , tangan aku sejuk terus . Cuaca tengah panas pun aku boleh rasa sejuk . Rasa macam nak terberak pun ada kadang-kadang tue . Hahaha . Lebih kurang macam rasa nervous nak menyanyi depan sejuta orang kot . Haha :P Ini serious tau . I do not kid you , wey .

Seingat aku kan , tujuh bulan itu terlalu bermakna sebab jangka masa tue telah mengajar aku banyaaaaaaaaaaaak benda .

Bila aku dapat tahu dia masuk wad , jantung aku macam nak luruh . Serious risau gila . Entah berapa orang aku ajak pergi terbang sana walaupun aku tahu macam mustahil je kan . Haha . Tiap-tiap saat aku tunggu berita daripada adik dia . Bila adik dia cakap dia dah sedar , siap boleh ketawa , aku lega taktau nak describe macam mana . Lega sangat . Aku ada suruh adik dia capture gambar dia dalam wad , tapi adik dia kata dia tak bagi . Caittt =='

Dulu bila tiba-tiba je aku nampak status dia 'in a relationship' , aku sentap habis kot . Frust gila , haha . Aku segan ah nak admit , tapi tue la , memang aku frust habis ah . Hehe . Then , aku tunggu punya tunggu , last-last dia explain kat aku . Aku pun ok je ah kan . Sampai satu saat rasa macam keadaan tegang , dia boleh hilangkan diri pulak .

Lama aku tunggu . Dia siap deactivate FB lagi . Bila aku rindu , aku taktau nak tengok apa , aku taktau nak baca apa . Ye ah , selama nie kalau aku rindu , aku godeh-godeh la album profile picture dia kan . Kalau aku rindu , aku khatam balik komen-komen kitorang dulu . Rasanya dah berpuluh kali aku khatamkan . Hahaha

Aku ketuk kepala kau nak tak H.A ? Hahahaa ! :P

To go through all these things kan , ranking pertama yang aku perlu ada of course lah KESABARAN . Hihi :D Itu je yang most important tau . Kalau takde kesabaran , rasanya tak mungkin aku update entry nie . Ahaks =='

Buat pengetahuan korang , aku tak pernah sangat interested nak berkawan dengan lelaki yang aku kenal ONLY THROUGH FB . That's so not me lah okay . Selalunya , berkawan dua tiga hari , lepas tue terus je masing-masing buat hal sendiri . So I wonder why lah dengan H.A nie , aku TERRRRinterested pulak -___-

Dah lah friends dia masa mula-mula aku kenal dia dulu , tak cecah seratus pun . Sepatutnya laaaagi lah aku tak berminat nak be friends dengan dia . Ini tak , bukan je interested , siap excited lagi . Pfft ! Hahaha . Tapi , apa orang kata , dah takdir Tuhan kan . Tuhan yang gerakkan hati aku untuk keep in touch dengan dia :D

Kita mula dengan kawan biasa , dan sampai sekarang pun sebenarnya masih sama :D Tak pernah kita declare apa-apa . Cuma perasaan itu mungkin berbeza . I am talking about my feeling by the way , I'm not so sure about yours :)

Anyways , bukankah perasaan itu datang dari Tuhan ? Bukankah gerak hati itu Tuhan yang bagi ?

Semua orang ragu-ragu dengan apa yang aku buat sekarang tau . Tunggu dan terus menunggu . Yelah , semua orang pelik sebab aku terus setia berharap pada kau . Sedangkan kita tak pernah texting on the phone . Bercakap dengan kau , sekalipun aku tak pernah . Jumpa kau jauh berkali-kali , memang tak lah kan .

Dan kau tak pernah janjikan aku apa-apa . Yang itu aku respect pada kau , H.A :)
Kiranya boleh la kot kalau aku nak rasa kau macam bukan typical lelaki yang suka tabur gula dekat makanan manis . Hehe

Medium perhubungan kita cuma FACEBOOK . Kan ?

Mungkin Tuhan nak lindung kita . Alhamdulillah :)

Everybody wonders .

Tapi , aku tak kisah . Aku dah puas berfikir , dan gerak hati aku kata teruslah tunggu . Gerak hati aku kata , suatu hari nanti aku pasti tak akan menyesal . Dia kata lagi , jangan risau sebab Tuhan itu adil .

Bukan ke good things come to those who waits?

I hope so , amiiiin ~ :)

Nak tahu tak , kalau suatu hari nanti Allah pinjamkan kau kat aku , aku nak tanya kau banyaaaaak soalan . Heee :D

And to be honest , aku sayang kau . Aku errr .. errr .. aku punya hati kau dah curi tauu , lamaaa dulu . Heeee . Harapnya berbaloi lah kan :D

******
Ada ternampak status lecturer aku tadi , dia kata macam nie ;

The problem with guys : They make you believe they love you when they don't
The problem with girls : They make you believe they don't love you when they do

Saya , sila jangan sentap :)

If you love something , set it free . If it comes back to you , it's yours . If it doesn't , it never was .

So , Que sera sera . If he's meant to be mine , he will be mine , no matter what . If he's not , he won't , no matter what :)

* Ok fine , sebenarnya baru tahu takde point pun aku tukar nama tue . Muahaha :P

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment