Dear Followers :)

Friday, May 6, 2011

CONTEST SEMUA TENTANG 4

Assalamualaikum :)
Aicehhh , nie beta nak bagitau , sahabat yg aku sayang nie telah meng-tag aku dalam satu post nie , contest ape benda entah . semua tentang 4 eh? haa yea , semua tentang 4 . kenapa 4 ? entah la , beta pun kurang mengerti . owner contest suka 4 kot . hehe :)

So , here it goes the tag . Lets jom ! :D

4 perkara describe about the author , Dear Yayah :)

1) Tak lain tak bukan dan tak dapat disangkal lagi , Dear Yayah ialah seorang PEREMPUAN
2) Saya kurang suka makan kek , tapi saya tetap manis . huahua :P
3) Saya bangga jadi seorang warga UiTM . Usaha , takwa , mulia !
4) Saya nak kahwin . Nak kahwin . Nak kahwin . HAHA gatal tak ? :D

4 Nama Manja yang tak berapa nak manja sangat la :)

1) Family panggil saya Kak Dayah
2) Kawan-kawan panggil saya Yaya
3) Dia panggil saya Cik Nurul
4) Dia panggil saya Cik Banking
:)

4 perkara baik yang saya buat hari ini :

1) Saya senyum . Baik kan ? :)
2) Saya siapkan bekal mama dengan ayah nak pergi KL . Baiknya saya , HAHA :P
3) Saya ulang-alik pergi sana dan sini untuk fetch up adik-adik & kakak sampai saya penat sangat . Ya , saya tahu saya baik :P
4) Saya mandi wangi-wangi ! Baik tak , baik tak ? Hehe :D

4 tempat yang saya nak sangat pergi :

1) Ada siapa-siapa nak bawa saya pergi SABAH tak sekarang? Please? :/
2) Saya nak pergi Pulau Sipadan , Pulau Mauritius , Pulau Redang dan semua jenis Pulau yang ada kat dunia , boleh ? Saya suka ketenangan . Saya nak Pulau di SYURGA . Nak sangat .
3) Saya nak dosa-dosa saya diampunkan , saya nak doa saya dimakbulkan . So , saya nak pergi Rumah Allah , Tanah Suci Makkah .
4) Saya belum nak pergi , tapi saya akan pergi sini nanti . Semua orang pun akan pergi sini nanti . Tempat asal kejadian manusia , tanah kubur . Saya harap ia akan jadi hotel saya nanti .

4 benda wajib dibawa kalau saya keluar :

1) Purse . Walaupun takde duit , tapi ada tiket kewarganegaraan & lesen memandu :)
2) Handphone . Walaupun tak mahal , tapi dia macam nyawa saya
3) Bawa diri . Macam mana nak keluar kalau saya tak bawa diri saya? :D
4) Biasanya saya bawa tue je . Hihi . Okay lah , buat cukup syarat , saya bawa errr ... bawa mengucap sekali . Ahaks

4 benda terakhir saya buat sebelum join contest nie :

1) Saya tanya org yg tag saya nie , kat mana nak follow owner contest nie
2) Saya menguap berpuluh-puluh kali , tapi saya gagahkan diri . Aicehh , romantik tak ? ;)
3) Saya main dinding-dinding dekat FB
4) Saya tengok latest update kat blog kawan-kawan saya .

4 orang paling saya sayang di dunia ini :

Orang kan? Manusia lah ya?
1) Junjungan Nabi Muhammad S.A.W ♥ Saya harap baginda sayang saya juga :/
2) Mama , Ayah , Siblings . Mereka sangat penting dalam hidup saya , ya ♥ Sila take note .
3) Sahabat sejati dunia akhirat saya ♥
4) Bakal suami saya yang belum saya jumpa ♥

4 jenis ragam manusia saya jumpa hari ini :

1) Dia sedang dalam kesedihan
2) Malasnya dia nie :/ Sepak nak ?
3) Eh , banyak cekadak pulak orang nie . Pfffft , whatever !
4) Mak oi , kepoh nak mampuih haihhh =='

4 misi yang mesti dicapai tahun ini :

1) Dean list . Dean list . Dean list . Amiiin ~
2) Saya nak laptop baru , boleh? :/
3) Misi mencari misi kat hospital tue . kahkah . Bukanlah . Saya mesti fokus dan fokus dan fokus lagi dalam study .
4) Tolong hilangkan midlife-crisis ini
5) Errr , nak kurus . Boleh lebih satu tak ? Hehe :D

4 habit buruk saya :

1) Kentut . Busuk tau , boleh bodoh 40 hari orang yg bau kentut saya . Huahua :P
2) Saya cepat bebeno lupa . Takutnya =='
3) Takde . Aicehhh , nampak tak betapa penyegannya (malas) saya nak pikiaq ?
4) Saya baik . Eh , buruk ke perangai tue? huahua :D

4 perkara yang saya fobia :

Frankly speaking , saya takde fobia apa-apa . Semua yang berlaku jadikan pengajaran , so takde sebab untuk saya jadikan dia fobia :D Boleh tak macam tue? Haha

4 sebab join contest nie :

1) Dia suruh
2) Suka-suka
3) Belum nak tidur , walaupun esok banyak sangat kerja :/
4) Nak kenal dengan owner contest boleh ? Hehe :D


Dengan segala hormatnya , saya nak tag :
Anyone? :)

Oh ya , sebelum tue , sila follow blog owner contest ini dulu di sini ya :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment